S5 E11: Ray searches for Frank Barnes in an attempt to get Bridget out of jail. Terry, in New York, deals with the return of Damon’s father, and then, at Bridget’s request, takes care of Smitty. Back in LA, Bunchy is hit with a heartbreaking confession from Teresa.