Go to the sea, if you would fish well.
Yoshino's childhood friend and editor Hatori confesses his love to him. But Yoshino suspects that his friend and chief assistant Yanase is actually secretly in love with Hatori. Yoshino's so preoccupied with the relationship between those two that he can't focus on his work...