Reunion, Pt. 1
A surprise visit from a special guest kicks off the chicest Beverly Hills reunion yet. Dorit revisits trauma from her home invasion. Kyle, Lisa and Erika challenge Crystal's contradictory statements about Sutton's dar" comments. Garcelle admits to bad deeds. Tempers boil over when Kyle comes to Diana's defense.