El Brujo
While Cardinal and Delorme uncover all they can about the killers, Terri’s shooter abducts her. It’s a race against time as the police try to find Northwind before the new moon, when he is likely to kill again. Cardinal gets a lead on their location, but before he can get there, he faces a deadly threat from an unexpected source. Delorme and Commanda race to find Cardinal before it’s too late.