S2 E4: Smitten with Cai’s new foster kitten, Dana tries to convince Cai to adopt the kitten while imaging what it would’ve been like for cave-people domesticating a Smilodon. When Grandma watches over Dana, Dana’s disappointed because she and Dad planned to transform her bike into a Dromaeosaurus for Dino Experiment 612: How does a Psittacosaurus use its tail quills to protect itself.