The Long Game
In the aftermath of Megan's trip to the Facility, Megan and Kyle struggle to reconnect under the pressure of planning the most anticipated wedding in Hollywood and preparing for a movie project that could define both their careers. Meanwhile, both Terence and DeAnn find themselves at a crossroads in their relationship.