Of Two Minds
Supergirl and Imra (recurring guest star AMY JACKSON) have different ideas on how to stop the third Worldkiller, Pestilence (guest star ANGELA ZHOU). However, when both Alex and Winn are seriously injured by Pestilence, Supergirl and Imra team up to stop the destruction.