S2 E15: When the new pastor in town starts giving out free advice to the townspeople, Rio feels like her therapy practice is in jeopardy and does her own investigating of Pastor Paul. Meanwhile, Mike falls in love with a used truck and purchases it without telling Rio, and Rio is not thrilled when she finds out.