I'll Tell You a Story
When the fallout of Hope’s (Danielle Rose Russell) actions leaves her and Landon (Aria Shahghasemi) on the outs, she turns to Lizzie (Jenny Boyd) for help making things right. Meanwhile, Landon uncovers secrets about his past, while Josie (Kaylee Bryant) looks into a secret that Alaric (Matthew Davis) has been keeping. Peyton Alex Smith also stars.