S3 E5: When multiple children get sick from lead poisoning, Morgan Edge (guest star ADRIAN PASDAR) points the finger at Lena and blames her creation of the lead bomb she made to save National City from the Daxamites. While Lena knows she never intended any harm, she fears there may have been a flaw in her design, leaving her responsible. Kara teams up with Samantha to clear Lena's name, but it turns out to be harder than they thought. Meanwhile, Alex and Maggie make a crucial decision about the future of their relationship.