S2020 E1: After his arrest, drug dealer Charles Falco is facing decades behind bars. Instead, he strikes a deal with the authorities and becomes a confidential informant - living a life undercover. For the first time ever, Charles Falco tells his story on camera of how he manages to infiltrate the Vagos, one of the most violent biker gangs in the US.