S4 E12: To locate the missing colonists, Anakin, Obi-Wan and Ahsoka go undercover to infiltrate the slavers on Zygerria. Anakin struggles with his emotions as a wily Zygerrian queen forces him to take questionable actions in order to carry out his mission.