S7 E5: It's Christmas Eve and Blaze, AJ, Crusher, Pickle, and their friends are helping Santa prepare to deliver presents. But when Crusher learns he hasn't done enough nice things to get a gift, Blaze helps him do good deeds to earn himself a present.