S1 E12: Lois and John Henry Irons (WOLÉ PARKS) can’t seem to agree on the best way to stop Morgan Edge. Meanwhile, Jonathan encourages Jordan to focus on strengthening his powers to help locate their dad. Lastly, an old friend is brought in to help with the search. DAVID RAMSEY (Arrow) guest stars.