Fisherman's Wharf War
It's captains Bobby Flay, Anne Burrell and Sunny Anderson's turn to cook, and they deliver dishes that are well known to San Francisco. Then, it's all about the Bay Area's catch-of-the-day as the pitmasters hope their seafood feasts go swimmingly.