S2020 E5: Garrain Jones grows up poor in Missouri City, Texas. Chasing money and celebrity, he goes to L.A. and works as a stripper called Mr Fantasy. Overnight success finds him launching a modelling career and starring in a music video with Beyoncé. For the first time in his life, he has it all - the money, the lifestyle, the status. But he soon loses everything when he is drawn into a shadowy European drug-smuggling operation from which he cannot escape.