Out of the Ashes
Aaron Carol Lydia and Jerry go to the Hilltop ruins for blacksmith tools and nearby game. Eugene's group goes through orientation at the Commonwealth. Maggie and Negan trudge through the woods. Judith and the kids clash with teenagers.