S1 E11: As Adrian Veidt waits in Antartica for the arrival of Nite Owl and Rorschach, he remembers his life and what led him to the decisions that have now changed the world and put him at odds with his colleagues. Before Nite Owl and Rorschach can stop him, Adrian puts into motion a frightening chain of events that will either save the world... or destroy it.