S10 E16: Shannon's Aries party continues with Vicki and Brooks making an early exit leaving the other ladies questioning Brooks’ behavior and Vicki’s involvement. Heather and Terry disagree over a design for the new house, while Tamra shows her son Ryan his new home in the OC. Meanwhile, Shannon begins to question her friendship with Vicki.