S7 E4: Moonshine season is in full swing. In Tennessee, Mark and Digger are ready to test out their 3-pot still. Chico and Sondra employ a four legged still hand. Josh rides under the radar in South Carolina. And Tim hopes to teach JT about his backwoods roots.