S2 E3: Ricky's patience wears thin as he waits for Melissa. Jon adjusts to his new role as a dad. Michael welcomes Angela to Nigeria. Karine takes Paul's test. Tarik arrives in Manila and waits for a suspicious Hazel. Darcey prepares Jesse to meet her daughters.