Justice for Cable
Business becomes personal for Bull when TAC assists with a civil suit against the bank that funded the terrorists responsible for Cable’s death. Also, Marissa enlists her former homeland security co-worker and international banking cyber-investigator, Taylor Rentzel, to help with the suit.