S1 E8: Everyone in Cedar Cove gets involved in the town’s charity bachelor auction as Justine and Olivia scheme to help Grace and Maryellen land the bachelor of their dreams. Meanwhile, Stan asks Olivia to accompany him to see his therapist as they finally deal with past hurts involving their lost son.