Keep on Truckin'
Mike teaches Kristin about work/life balance, as Vanessa and Mandy school Jen on camping. Meanwhile, Ed asks Kyle how to get into heaven. Then, after Mike’s beloved truck is stolen, just as he completes his 10-year renovation on it, the Baxter family and friends gather together for an emotional good-bye.