Here We Go Again
With her new job taking up more of her time, Katie and Greg try to split up parenting duties. Katie over-involves herself in Taylor's social life by trying to keep some distance between Taylor and her boyfriend. Meanwhile, Greg tries to convince Oliver to be honest after overhearing Oliver lie to his friends.