S1 E7: Kai-lan wants to start a music group and wants Everyone to be in it! Kai-lan plays her tambourine, Rintoo triumphs on the xylophone, Hoho scratches his turntables, and Lulu dances. But what can Tolee do in the music group? He decides to be a rhyming singer, but after he has trouble coming up with rhymes, he quickly gives up. Kai-lan and the viewer need to help Tolee learn how to keep trying, and soon Tolee discovers that if he practices, he'll get better at rhyming! His rhyming becomes an important part of the music group, and they pull it all together just in time for a big backyard music show!