S1 E11: Dominique offers Jeanne advice. Jeanne surprises Vanitas with an invitation, and Dominique shadows them. Noé encounters Lord Ruthven, but after their previous meeting, he doesn't know what to expect. Jeanne keeps her promise, and Vanitas makes one to her.