S5 E3: Dr. Choi and Dr. Charles have difficult decisions to make as a dying man tries to preserve his future life with a controversial scientific method. Dr. Marcel and April clash over how to handle a mysterious patient and Will questions Natalie's capabilities. Sharon assigns a nurse to shadow Maggie, much to her dismay.