Wake up Iggle Piggle!
Igglepiggle tucks himself up in Upsy Daisy’s bed. When Upsy Daisy comes back, he has to jump out quickly because, even though Igglepiggle and Upsy Daisy are best friends, only Upsy Daisy is allowed to sleep in Upsy Daisy’s bed.