S2 E2: Rachel's arrival in England doesn't go as planned. Angela must pause her Nigeria trip. Tarik ignores his brother's warnings. Paul finally reunites with Karine. Ricky's texts go unanswered in Colombia. Tension flares during Jesse's first day in America.