Just Cuz You Can, Doesn't Mean You Should
A 94 Impala arrives for a modern upgrade, but the shop will have to up their game to bring this police cruiser up to date. A purple 69 Mustang challenges the mechanical know-how of the shop and metal fabricator Kris shows off an original Hot Rod.