S3 E4: Did a trail camera in Michigan capture footage of the elusive sasquatch? What caused a large flock of blackbirds to plunge to their death in Mexico? Is a ghostly phantom that seemingly appears out of nowhere and literally walks through traffic confirmation of a Filipino ghost legend? And is a human faced fish in China the product of genetic modification? Tony and his team of experts examine the evidence to find the truth.