S2 E9: As Thanksgiving approaches, Bull releases his team to enjoy the holiday with their families, only to find himself working a case solo when he agrees to help a boxer who is being tried for murder. Also, Chunk makes a major personal decision at his family's Thanksgiving dinner, while Marissa's dinner with Kyle (Gary Wilmes) is abruptly cancelled when he is mugged.