S2 E6: When a group of online traders attempts a short squeeze of FastAide, Bloom takes it personally, while a recently AWOL Harper suddenly fears the future of their working relationship. As Gus grows increasingly conflicted about Aurore’s job offer, Yasmin navigates a major transition.