S1 E2: Gus follows a reluctant Big Man into the unknown. Dr. Singh (series star ADEEL AKHTAR) discovers what it will cost to save Rani (series star ALIZA VELLANI). And Aimee (series star DANIA RAMIREZ) finds a new beginning after the world ends.