S1 E12: As Christmas approaches, Olivia and Jack deal with what may be the end of their relationship, while a newly arrived, pregnant woman may have a connection to Jack. Meanwhile, Seth arrives back in Cedar Cove with an interesting offer for Justine and a Federal Agent may mean trouble for Warren.