S8 E17: The ladies of Potomac are handling their business. Ashley and Gizelle work on their fashion line, GnA. Robyn and Juan tour potential franchise locations. Wendy organizes her pilot episode. Mia brings everyone together for an iconic photoshoot, but drama is just on the horizon at a GnA showcase.