S2 E3: Houston, we have a Goofball. Host Jay Pharoah introduces two mystery celebs hiding behind 3D animated filters. Gabrielle Nevaeh Green, Chinguun Sergelen and Ryan Alessi ask questions and gather clues to unveil our two special guests.