It's a Mad, Mad, Mad, Mad Scientist
After Sara, Ava, Behrad and Gary arrive in New York City, they track down Dr. Gwyn Davies, who isn’t the scientist they expected. Astra, Spooner, and Gideon are still trying to stop the Legends from using the time machine, but they run into some more setbacks along the way. Meanwhile, in the pocket dimension Nate and Zari work together on the Hoover situation as well how to make their future together work.