"A Secret Leaks, A Teacher Speaks"
Despite Norman’s prodding, Sandy remains reluctant to share his health news with Mindy as he begins treatment for lung cancer and cycles through the stages of grief. Meanwhile, Norman and Madelyn come to an understanding when he finally admits he has an anger problem.