Swedish Bears
A trip to Sweden provides Dr. Oakley with vital information on the brown bear population, but even a dart gun might not be enough to bring these bears down. Barney the dog has a mysterious mass around his eye that just might leave Dr. Oakley stumped. A dog suffers from phantom limb pain and another is bitten by a predator, and Frank the box turtle has a little surprise up his shell.