Whiskey and Sticky and All the Rest Can Wait
Ah Sahm and Hong race against time to free a captured Young Jun before he's sent back to China. As Mai Ling hits rock bottom in prison, Li Yong struggles to gain support for a rescue mission. Buckley raises an ultimatum, and Lee follows his instincts.