S1 E6: Omarosa blows up her newest alliance and sends shockwaves through the house as the villains head out for a disastrous group outing. A surprise guest visits the house and serves Shake with yet another unexpected stroke of luck. Tanisha decides to give the rest of the house a timely wakeup call.