Dude, Where's My Broker?
Luis' search for a missing broker comes to an unexpected end and the results have a profound effect on him. The developers on Fredrik's 22.5 million dollar penthouse are holding his feet to the flames, but who ultimately gets burned? The time has come to sell a penthouse and settle a bet between Ryan and Olivia.