S3 E2: An Asian takin calf hangs on for dear life after being rejected by its herd, and a very grumpy tiger arrives at the Columbus Zoo, letting its new keepers know it’s in no mood for fun. Additionally, the zoo attempts to make reptile history by incubating rare turtle eggs.