Deliveries and Deadlines
New year; new beginnings. Pauly is dusting off the turntables and finally headed back out on tour. Deena's Baby Meatball #2 is almost here, and Mike is ready to officially become "Big Daddy Sitch." But nothing could prepare him for what happens next.