S2 E10: In the wake of a horrific accident, Culhane (Robert Christopher Riley) desperately needs Fallon’s (Elizabeth Gillies) help and protection, while she needs to process the sheer weight of his lies. Meanwhile, as Blake (Grant Show) shows no shame in using family to promote his own self-interest, Cristal (Ana Brenda Contreras) is reluctant to reveal a big development.