Life After Lockup: Bonded & Ghosted
Michael’s reunion with Sarah & the kids goes left. Clint’s mom gives a shocking ultimatum. Angela spies on fiancé Tony. Lamar loses it at Andrea’s bible study. Josh is torn between mom & Cheryl. Brittany begins a difficult search. Megan is ghosted.