Indecent Proposal
In the season finale of “Million Dollar Listing Los Angeles”, Tracy launches her Dubai high-rise to an LA crowd, hoping to drum up some international interest. And when an opportunity to secure the most sought after listing in Los Angeles arises, can Flagg and Altman finally put their past behind them and work together?