S1 E10: Grace finds herself drawn to two different men as Jack worries about Olivia getting closer to her ex-husband. Meanwhile, Seth and Justine take their relationship to the next level, while Maryellen and John grow closer but his secretive behavior makes Maryellen worry that he may be hiding something.